Seniorenmiddagen met als thema “Brandde ons hart niet”

door | mrt 1, 2023 | Nieuws, Senioren | 0 Reacties

Alle senioren zijn van harte uitgenodigd voor één van de twee seniorenmiddagen, op weg naar Pasen. Er is een eucharistieviering met nadien gezellige ontmoeting op 21 en 22 maart.

De werkgroep nodigt alle senioren van harte uit: “Ook dit jaar gaan we weer op weg naar Pasen. In aansluiting op de vieringen is er in beide kerken nog en stukje ontmoeting onder het genot van een kopje koffie of thee en iets lekkers.”
De vieringen zullen in het teken staan van Pasen:

Dinsdag 21 maart om 14.30 uur, Eucharistieviering in de Sacramentskapel van de Gertrudiskerk. Ingang Kerkstraat.

Woensdag 22 maart om 14.00 uur, Eucharistieviering in de OLV van Lourdeskerk, Prins Bernhardstraat 66.

Aanmelden

Met het oog op de organisatorische voorbereiding voor de Seniorenmiddagen is aanmelden vóór 10 maart nodig. Vul het antwoordstrookje in als u een brief hebt thuis gekregen. Of meld u telefonisch aan voor één van de vieringen bij het parochiecentrum: op werkdagen van 09.00 – 12.00 uur en van 13.30 – 15.30 uur onder telefoonnummer: 0164 – 233574.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.