Steun de voedselbank Goed Ontmoet

door | sep 17, 2020 | Nieuws | 0 Reacties

Sinds het begin van de coronatijd steunen we vanuit de parochie de voedselbank in Bergen op Zoom. Je kunt meedoen door voedsel in te leveren bij de OLV van Lourdeskerk.
Veel voedsel wordt onnodig vernietigd

Voedselbanken kopen geen eten maar zamelen voedsel. Veelal voedsel dat anders vernietigd zou worden. Met het voedsel dat gedoneerd wordt helpen de voedselbanken momenteel zo’n 5% van huishoudens die in armoede leven.
Al het voedsel dat de Voedselbank uitdeelt, wordt geschonken. Ook particulieren kunnen (houdbare) levensmiddelen en producten voor huishoudelijke en persoonlijke hygiëne schenken. Voor alles geldt: mits de verpakking onaangebroken is en de THT /TGT datum correct is en de producten 100% kwalitatief goed zijn.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.