Tieners en jongeren starten weer

door | sep 7, 2021 | Jongeren, Nieuws | 0 Reacties

Vrijdag 10 en 17 september starten de tieners en jongeren weer met hun activiteiten, na de zomervakantie-stop. Ben je tussen elf en dertig jaar? Dan ben je welkom om ook mee te doen!
Startfeest voor tieners

Denk aan ballonnen, feesthoedjes, grappige spellen en leuke muziek. Met een Startfeest beginnen de tieners het nieuwe seizoen. Natuurlijk is er zoals anders ook tijd voor een stukje tekst uit de Bijbel en voor een serieus gesprek met elkaar. De tieners van tienergroep On the Move komen vrijdag 10 september van 19.15 tot 20.45 uur bij elkaar in het Praathuis van de OLV van Lourdeskerk. Je kunt komen kijken bij On the Move als je je vormsel gaat doen, of als je tussen elf en zestien jaar oud bent.

Escaperoom voor jongeren

Een zomerkamp met een spannend verhaal. Een kamer voor puzzels. De jongeren van The Next Step beginnen hun seizoen met een Escaperoom. Het doel is om binnen een uur uit de ruimte te ontsnappen. Met deze openingsactiviteit leren we elkaar meteen wat beter kennen. We verzamelen om 19.30 uur op vrijdag 17 september op het plein van de OLV van Lourdeskerk om samen naar de escaperoom te gaan.

Youth for Christ

Na de openingsactiviteiten komen de tieners om de week en de jongeren maandelijks op vrijdag bij elkaar. Beide groepen gebruiken materialen van Youth for Christ voor de invulling van hun andere avonden. Met thema’s uit het geloof, maar ook uit de leefwereld van tieners en jongeren. Voor meer informatie en om een keertje te komen kijken, kun je contact opnemen met pastor Fredi Hagedoorn: fredihagedoorn@lievevrouweparochie.nl