Tieners in de tuin en op het water

door | jul 7, 2021 | Jongeren, Nieuws | 0 Reacties

De tieners van On the Move sloten het seizoen feestelijk af met een barbecue in de pastorietuin en suppen op de Binnenschelde.

Vrijdag 2 juli begon de slotbijeenkomst met een smakelijke barbecue in de tuin van het Parochiecentrum. Vakantieplannen maar ook spanning over toetsen en de start op een nieuwe school na de vakantie waren onderwerp van gesprek.

Afscheid Nancy van der Zande

Na de barbecue namen de tieners en leiders met een taart afscheid van leidster Nancy van der Zande. Na heel wat jaren betrokkenheid als leidster en contactpersoon legt zij nu haar taak als vrijwilliger neer. Op een grote kaart had ieder een persoonlijke afscheidsboodschap geschreven. Nancy mag trots zijn op alles wat ze met de tieners heeft gedaan en bereikt, en we zijn heel dankbaar voor haar jarenlange inzet. Ze kreeg een mooie gebedsarmband namens de leiders en een beschermengeltje van de parochie.

Suppen

Het hoogtepunt van de avond was toch wel het suppen op de Binnenschelde. Na het uitstel van dit uitje vanwege onweer een maand geleden kon het weer nu niet beter. Aangename temperatuur en lekker warm water. Het was natuurlijk de bedoeling om op het surfboard te blijven staan en te peddelen, maar dat lukte nog niet bij iedereen. Anderen sprongen zelf maar in het water, om dat ook eens te proberen. We maakten een mooie tocht over de Binnenschelde en een stukje van de Plaat.

Na de vakantie start On the Move weer op met om de vrijdag een bijeenkomst voor jongens en meiden van 11 tot en met 16 jaar.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.