Tieners sluiten seizoen ontspannen af

door | jul 18, 2022 | Jongeren, Nieuws | 0 Reacties

Op vrijdag 8 juli was de slotbijeenkomst van de tieners. Met een barbecue, een ijsje en een spel hadden ze een gezellige avond in de tuin van het Parochiecentrum.

Ieder jaar sluiten de tieners het seizoen af met een barbecue. Iedereen droeg zijn stoel de tuin in, op zoek naar een beetje schaduw op deze zonovergoten avond. Met verhalen over musicals, toetsen en vakantieplannen kletsten de tieners gezellig bij. Na de zomer is er wel weer tijd voor geloofsthema’s en tienerthema’s. Natuurlijk kon ook de kerkelijke variant op het populaire spel “Weerwolven van Wakkerdam” niet ontbreken. De bedoeling is dan om de ‘verraders’ in de groep te vinden. Dat lukte, zelfs tijdens het eten van een ijsje. Want veel te snel was de avond al weer om en fietsten ze, met elkaar of met hun ouders, weer naar huis. Leiders Daan, Martijn, Esmee en Fredi ruimden op, om daarna te genieten van de vakantie.

Tienergroep

De tieners (11 t/m 15 jaar) van On the Move komen om de week op vrijdagavond bij elkaar. In het Praathuis spelen ze spellen rond een thema, maken lol en luisteren naar een preek. Daar denken ze samen over na, waarna een gek eindspel de avond afsluit. De opening van het nieuwe seizoen is op vrijdag 9 september van 19.15 – 21.00 uur in het Praathuis.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.