Trailer Kerstfilm “Omdat er voor hen geen plaats was”

door | dec 14, 2020 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Op zaterdag 19 december gaat de kerstfilm Omdat er voor hen geen plaats was in première op www.lievevrouweparochie.nl. Kijk nu alvast naar de trailer van de verfilming van het kerstverhaal.
Omdat er voor hen geen plaats was

De film begint met het bezoek van de engel aan Maria. De engel vertelt haar dat ze een bijzonder kindje verwacht. Dan moet ze met Jozef op reis naar Bethlehem. Zal ze een goede plaats vinden waar haar kindje geboren kan worden?

Maak je eigen kerststal

Aan het einde van de kerstfilm nodigt pastor Fredi Hagedoorn je uit om je eigen kerststal te knutselen. Die kerststal mag je daarna voor het raam zetten. Zo brengen we allemaal onze huizen in kerstsfeer. Pastoor Paul Verbeek zegent via de film de kerststallen en alle kijkers.

Zelf knutselen

Je kunt nu alvast beginnen met knutselen. Lees eerst deze korte handleiding. Download de kleurplaat van de kerststal hier. Ben je niet zo handig in kleuren, of heb je minder tijd, gebruik dan deze ingekleurde versie. Stuur je ons een foto als hij af is? Dat mag naar antonjanssen@lievevrouweparochie.nl of via facebook.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.