Vastenavendviering

door | jan 18, 2023 | Nieuws | 0 Reacties

Alle leutige krabben zijn uitgenodigd voor een nieuwe Vastenavendviering. Op zondag 19 februari 2023 in de St.-Gertrudiskerk begint de feestelijke viering om 12.00 uur. De deuren van de kerk gaan open om 11.11 uur.

De viering zal zoals alle jaren, bol staan van creativiteit en kunst. Er zal muziek zijn van dweilband en van een soliste. Er komt een dansgroep. Natuurlijk is er een bijzonder verhaal, deze keer over de saaie en de leutige dweilen. Het Samenzangkoor en leden van het Kerkkoor Onze Lieve Vrouw van Lourdes ondersteunen de samenzang.
Pastoor Paul Verbeek en dominee Ellen van Sluijs gaan samen voor. Het Merck toch hoe sterck zal zeker niet ontbreken!

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.