Verwarmingsfonds Lourdeskerk

door | aug 25, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

De oude oliekachel van onze parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes is niet meer te repareren. Dit betekent dat we ’s winters in de kou zullen zitten, totdat er voldoende geld is om een nieuwe kachel aan te schaffen.
Een warm aanbevolen donatie

“In Bergen op Zoom hebben we nog maar twee katholieke kerken”, zei een donateur van een bijdrage aan het verwarmingsfonds. “Ik doe mee omdat ik die kerken ook wil behouden voor ons geloof, onze Lievevrouweparochie én onze gemeente Bergen op Zoom.” Hierin zit voor iedereen wel een reden om mee te doen aan het verwarmingsfonds.

Een streefbedrag van € 150.000.

Er wordt gedacht aan een streefbedrag van € 150.000.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat we vanaf komende winter er weer warmpjes en veilig bij zitten! Dat is niet alleen van belang tijdens de vieringen, maar ook om het kerkgebouw in goede staat te houden.

van harte welkoman harte welkom

Uw bijdrage is van harte welkom op een van de rekeningen van Stichting Vrienden van de Lourdeskerk
ING-bank: NL 40 INGB 0000 7774 34
Rabo-bank: NL 40 RABO 0111 8414 02
onder vermelding van: Kachel.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.

Een ANBI-status

De Stichting Vrienden van de Lourdeskerk heeft een ANBI-status. Fiscaal-nummer 8148.18.298, KvK-nummer 20120939. Uw gift is daardoor een bijzondere aftrekpost in uw belastingaangifte inkomstenbelasting.
De tussenstand van de bijdragen per 22-08-2021 is € 10.563,oo.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.