Vormselvoorbereiding start met informatieavond

door | sep 7, 2022 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

In september start de R.-K. Lievevrouweparochie met de vormselvoorbereiding. Kinderen uit groep acht ontvangen na die voorbereiding in januari het heilig Vormsel. Op donderdag 15 september is er een informatieavond in de OLV van Lourdeskerk. Ouders en kinderen ontvangen dan alle informatie over het Vormsel en de voorbereiding.

In het Vormsel ga je verder op de weg die je ouders voor jou kozen: het is jouw eigen antwoord op je doop en je communie. In dit sacrament ontvang je de kracht van de Heilige Geest, die jou hierbij wil helpen.
In zeven bijeenkomsten bereid je je voor op het Vormsel, samen met andere kinderen uit groep 8, uit heel Bergen op Zoom. Dat doen we aan de hand van een eigentijds project, Vormselkracht. Met verhalen uit de Bijbel, opdrachten, vragen en spelletjes.

Meer informatie

De informatieavond voor het vormsel is op donderdag 15 september van 19.00 tot 20.15 uur in de OLV van Lourdeskerk, Prins Bernhardlaan 66.
Kijk voor meer informatie op www.lievevrouweparochie.nl/vieren/vormsel/ of download hier de folder: www.lievevrouweparochie.nl/wp-content/uploads/2022/07/Folder-vormsel-2023.pdf