Zaterdagvieringen fout in website agenda

door | jun 3, 2022 | Nieuws | 0 Reacties

In de agenda op de website staan drie zaterdagvieringen verkeerd gemeld. De vieringen op 4, 11 en 18 juni van 15.30 uur -16.30 uur vinden niet plaats, maar staan per ongeluk wel in de agenda. Deze kunnen we door een technische oorzaak helaas niet verwijderen.

De zaterdagvieringen die op die data wel plaatsvinden, beginnen zoals gebruikelijk om 17.00 uur. Alleen van de viering op 18 juni is de locatie anders dan gebruikelijk, dan is de viering namelijk in de Sint Catharinakapel. Kijk voor deze vieringen en al onze andere vieringen en activiteiten in de agenda op www.lievevrouweparochie.nl/agenda