Zin op Zaterdag (Hernieuwde) kennismaking met Henri Nouwen

door | okt 25, 2023 | Nieuws

In deze Zin op Zaterdag nemen Jo Staps en Claartje van Tilborg je mee in het gedachtegoed van Henri Nouwen.

In deze Zin op Zaterdag nemen Jo Staps en Claartje van Tilborg je mee in het gedachtegoed van Henri Nouwen, theoloog, priester, universitair docent en schrijver. Van zijn vele boeken laten we je kennismaken met Open Handen, Eindelijk Thuis en Adam. Jan Verswijveren verzorgt de muzikale omlijsting van deze Zin op Zaterdag. Na afloop is de mogelijkheid om vragen te stellen en/of gedachten uit te wisselen.

Deze Zin op Zaterdag vindt plaats in de St. Catharinakapel om 19.00 uur op zaterdag 4 november 2023, ingang Klaverstraat. Aanmelden is niet nodig. De toegang is gratis. Een vrije bijdrage wordt op prijs gesteld.

Zin op Zaterdag

Zin op Zaterdag staat voor: verbinding- verdieping- vernieuwing! De  Lievevrouweparochie wil eigentijdse, inspirerende bijeenkomsten organiseren voor mensen die elkaar willen ontmoeten, om samen met anderen spiritualiteit en zingeving te beleven. De bijeenkomsten hebben steeds ‘n ander thema en vinden plaats op iedere eerste zaterdag van de maand in de Sint Catharinakapel.