Zondag 3 juli Peuter/Kleuter viering

door | jun 29, 2022 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Op zondag 3 juli is er weer een peuter-/kleuterviering voor onze allerjongste parochianen en hun gezinnen. Het thema is ‘Vakantie’. Kom je ook?

De Peuter-/kleuterviering begint om 9.30 uur in de OLV van Lourdeskerk. We zingen, bidden en praten samen. Je mag je naam opplakken op een groot bord en een kaarsje aansteken. Het is de laatste Geef-mij-je-hand-viering voor de grote vakantie. Daarom gaat het over ‘vakantie’. Je mag iets meebrengen dat je meeneemt op vakantie.

Willen je ouders ook naar de gezinsviering van 11 uur? Geen probleem, we hebben een leuke speurtocht tussen beide vieringen in!

Geef mij je hand viering

De vieringen hebben een vast ritme en zijn daardoor heel herkenbaar voor de allerkleinsten. We vatten het samen onder Geef mij je hand! Vieringen voor kinderen van 0 tot 6 jaar en hun gezin. Na afloop kunnen we elkaar ontmoeten in de koffiehoek.

Magnificat fotowedstrijd

Begin juni komt een nieuw nummer van ons digitaal parochieblad Magnificat uit. De redactie schrijft een fotowedstrijd uit. Stuur een foto in rond het thema ontmoeten. De winnende foto wordt op de cover van de volgende Magnificat geplaatst.