Fredi Hagedoorn

Vandaag

15.00 uur Paasspel voor families met kinderen in de St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Zaterdagmiddag 30 maart is er om 15.00 uur een Paasspel voor families met kinderen. In de St.-Gertrudiskerk lopen we mee met de vrienden van Jezus. Zij begrijpen niet waarom Hij is gestorven. Onderweg laten ze zien wat ze met Jezus hebben meegemaakt. Loop je ook mee?

On the Move

Praathuis, OLV van Lourdeskerk Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

Bij On the Move horen gekke spellen, een momentje serieus bij de preek en een stoere uitsmijter. Een gezellige avond met andere tieners, rond een thema uit jouw leven of het geloof. Kom je een keer kijken?

ZuidWestTV , Netherlands

Op vrijdag (om de 2 weken) om 10.00 uur is er op ZuidWest TV een uitzending van ReliVisie.