Paul Verbeek

Evenementen from this organisator
Vandaag

Vesper

Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

Vesperviering met Eucharistisch aanbidding in de stijl van de gemeenschap van de Tibériade. Je bidt samen met anderen rond Christus in het heilig Sacrament.

Doopviering Lena Visschers

In deze viering wordt Lena Visschers gedoopt. Zij gaat hierdoor bij de kerk horen. Lena  wordt gezegend om te leven in het voetspoor van Jezus.

19.00 uur Viering | Dodenherdenking

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Zaterdag 4 mei 19.00 uur Herdenking in de St.-Gertrudiskerk. Voorgangers zijn pastoor Paul Verbeek en dominee Ellen van Sluijs. Aansluitend om 20.00 uur de kranslegging bij het Monument achter de St.-Gertrudiskerk