Lid worden

Als je lid wordt van de Lievevrouweparochie, sluit je jezelf aan bij een actieve parochie die je motiveert om een stap voorwaarts te zetten in je geloof. We zien om naar elkaar en zijn er voor een ander in blije en verdrietige tijden.

Praktische uitleg

Als je je gegevens hieronder achterlaat, ontvang je van de ledenadministratie een inschrijfformulier. Als je nog niet gedoopt bent, kun je aangeven dat je ook katholiek wil worden. Na inschrijving ontvang je een welkomstpakket.
Als je recentelijk bent verhuisd naar Bergen op Zoom en voorheen betrokken was bij een andere parochie, ontvangen wij automatisch jouw verhuisbericht via de SILA. Dan krijg je vanzelf van ons een welkomstpakket.
Ook als je buiten Bergen op Zoom woont en toch graag lid wil worden van de Lievevrouweparochie, kan dat.

Weet je nog niet zeker of je lid wil worden van de parochie of heb je een andere vraag over je geloof? Praat er eens over met iemand van het pastoraal team.

Wil je lid worden? Laat hier je gegevens achter. We nemen snel contact met je op!