Vakantieviering

door | jun 21, 2022 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Zondag 3 juli is de slotgezinsviering in de OLV van Lourdeskerk met als thema "Vakantie!" Kom ook en neem je vlieger mee!

Met de vakantie voor de deur vieren we graag nog één keer samen met alle gezinnen. Een feestelijke viering, met mooie muziek van het Samenzangkoor. Diaken Anton Janssen gaat met de kinderen in gesprek. En pastoor Paul Verbeek gaat voor in de eucharistie. Omdat de hele viering op kinderen gericht is, is er deze zondag geen KinderWoordDienst.

Vliegeren

Deze Vakantieviering heeft alles te maken met vliegers. Hoe dat precies zit, verklappen we nog niet. Na afloop van de viering kun je in ieder geval vliegeren. Neem je die van jou ook mee? Als je geen echte vlieger hebt, kun je ook een zelfgemaakte vlieger meenemen. Daarna kunnen we elkaar ontmoeten met koffie, thee en limonade.

Peuterkleuterviering

Voordat de Vakantieviering begint is er om 9.30 uur een Peuterkleuterviering in dezelfde kerk. Zou je graag naar allebei de vieringen willen gaan? Dat kan! Tussenin zorgen wij voor een leuke activiteit tussen de twee vieringen in.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.