Adventskaarsen te koop

door | nov 16, 2022 | Nieuws | 0 Reacties

Vanaf komend weekend zijn in beide kerken en op het Parochiecentrum adventskaarsen te koop. Vanaf 1 december kun je de kaars iedere dag branden en zo uitzien naar de geboorte van Jezus.

Er zijn twee maten van de adventskaars te koop. De kaarsen zijn 24 cm lang. De grote kaars is 5 cm breed, de kleine 4 cm. De grote kaars kost € 13,-. De kleine kaars kost € 10,-. De kaarsen zijn in beide kerken na de zondagsviering te koop. Op het Parochiecentrum kun je op werkdagen terecht. Daar kun je zowel pinnen als contant betalen.

Gebedenboekjes Van donker naar licht

De verkoop van het gebedenboekje Van donker naar licht was een groot succes. De voorraad die voor de parochie was aangekocht om via gereduceerd tarief te verkopen is, uitverkocht. De derde druk van het boekje wordt 28 november verwacht. Via de website adveniat.nl/product/van-donker-naar-licht/ kun je zelf een exemplaar reserveren.