Familiemusical in de St.-Gertrudiskerk

door | sep 7, 2021 | Jongeren, Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Op zaterdag 16 oktober 2021 kun je komen kijken naar een sprankelende familiemusical: “Spector, het beste zit van binnen”. Kinderen en tieners kunnen ook zelf meedoen in de musical!
Spector: het beste zit van binnen

Wat zijn je dromen? Wat is je grootste wens? Hoe maak ik mijn dromen waar? Daarover gaat deze musical. Je ontmoet Erik, een blinde bedelaar. Iemand vraagt hem wat zijn grootste wens is. Vrienden helpen hem dit verlangen te realiseren. Erik kan zijn ogen niet geloven. Zal het hem lukken? Ben jij zo´n vriend? We ontdekken het tijdens deze spannende musical. De musical is geschreven door Bas Suijkerbuijk.

Komen kijken naar de musical

Gezinnen en parochianen zijn van harte welkom om de musical bij te wonen, die begint om 14.00 uur in de St.-Gertrudiskerk. De ingang van de kerk aan de Kerkstraat is vanaf 13.30 uur geopend. De musical duurt een uur, waarna een kort nagesprek volgt.

Zelf meedoen

Als je tussen zes en zestien jaar bent, kun je ook zelf een rol spelen in de musical. In een musicalworkshop, op zaterdagochtend vanaf 10.00 uur, krijg je hiervoor alle uitleg en tijd om te oefenen.

Aanmelden

De musical wordt opgevoerd door KISI-God’s singing kids. De dag wordt georganiseerd door het Sint Franciscuscentrum, het vormingscentrum van Bisdom Breda. Je kunt je daarom ook bij hen aanmelden, om te komen kijken én voor de workhop, via sintfranciscuscentrum.nl/vorming/sint-franciscusdag-2021-musical-en-de-missionaire-kerk-spector

Op die pagina kun je ook meer lezen voor het programma in de namiddag, wat bedoelt is voor pastorale beroepskrachten, catecheten en vrijwilligers die betrokken zijn bij het gezinspastoraat en de catechese aan kinderen.