Gezinsmiddag in de Lourdeskerk

door | jan 31, 2024 | Kinderen, Nieuws

Op zondagmiddag 18 februari 2024 zijn alle gezinnen van harte welkom in de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. De middag wordt georganiseerd door bisdom Breda en enkele gezinnen uit Bergen o Zoom.

In het bijzonder welkom aan ouders die hun kinderen alleen opvoeden.

Het programma ziet er als volgt uit:

12.30              Lunch met American Party – iedereen neemt wat lekkers mee wat we delen
13.15              Lekker uitwaaien in de speeltuin of park.
14.30              Kinderen gaan vastentrommeltjes knutselen en de ouders hebben tijd voor stil gebed (Eucharistische aanbidding) en gelegenheid om het sacrament van Boete en Verzoening te ontvangen.
15.30             Chocolademelk, koffie, thee en lekkers drinken. Gezellig napraten.
16.00              We sluiten af met een liedje en gebed.

Er zijn geen kosten aan deze middag verbonden. Het wordt georganiseerd door het bisdom in samenwerking met de Lievevrouweparochie in Bergen op Zoom en een paar gezinnen. Graag aanmelden via: https://bisdombreda.nl/agenda/gezinsmiddag/ of scan de QR-code:

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.