KRO NCRV TV mis op 7 april

door | apr 3, 2024 | Nieuws

Zondag 7 april, op Beloken Pasen, wordt de Eucharistieviering vanuit de Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes live uitgezonden. De uitzending is te zien op de zender NPO2 om 10.00 uur. Ieder is van harte welkom om de viering in de kerk mee te vieren.

Voorgangers in de mis zijn pastoor Paul Verbeek en diaken Jan Foesenek. De muzikale ondersteuning wordt verzorgd door het Kerkkoor OLV van Lourdes én de Vietnamese gemeenschap.

Kom ook en vier mee

Kom 7 april naar de OLV van Lourdeskerk en vier mee. Zo laten we aan Nederland zien dat we een vitale parochie zijn. Bovendien is het voor degenen die niet naar de kerk kunnen komen en de TV vieringen altijd vanuit huis volgen, veel leuker om een goedgevulde volle kerk te zien. En het is leuk om van dichtbij te zien hoe zo’n uitzending wordt gemaakt.

Caritas collecte

In deze mis is de tweede collecte bestemd voor Caritas Bergen op Zoom. Zij gebruiken deze collecte voor het verlenen van noodhulp in Bergen op Zoom om het leven van mensen in nood weer op de rit te krijgen.

Overige vieringen vervallen

De viering op zaterdagavond 6 april om 17.00 uur in de parochiekerk van Onze Lieve Vrouw van Lourdes en de viering om 09.30 uur op zondagmorgen 7 april in de stadskerk van St.-Gertrudis vervallen.
De volgende KRO NCRV TV mis is op zondag 23 juni 2024, vanuit de St.-Gertrudiskerk.
Foto genomen door KRO NCRV.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.