door | apr 24, 2024 | Nieuws

Bij het thema ontmoeting dacht de redactie aan de vakantieperiode, een tijd van niet-moeten. Aan kerken bezoeken op vakantie en op bedevaart gaan. Aan de ontmoetingen die je met andere mensen kunt hebben. Binnen de parochie vinden veel ontmoetingen tussen mensen, van hart tot hart, plaats. De mensen in de Bijbel getuigden dat zij God hebben ontmoet. En ook wij zijn als gelovige mensen geraakt door die ontmoeting.

Stuur je foto in

Wil je meedoen aan de fotowedstrijd? Stuur dan een staande foto in, met het thema “Ontmoeting”. De redactie kiest uit de inzendingen één foto uit, die op de voorkant van de nieuwe Magnificat wordt geplaatst. De naam van de fotograaf vermelden we daar natuurlijk bij. Stuur je foto uiterlijk 17 mei 2024 in naar parochieblad@magnificat.nl o.v.v. fotowedstrijd. We zijn heel benieuwd hoe jullie de verschillende aspecten van ontmoeting op een foto weten te vangen.

Magnificat

Parochieblad Magnificat verschijnt vier keer per jaar. Het blad wil inspiratie en verdieping bieden voor je geloof. Je ontvangt Magnificat automatisch als je de digitale nieuwsbrief ontvangt. Aanmelden kan via parochieblad@lievevrouweparochie.nl

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.