Parochienieuws week 28

door | jul 14, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Lees hier het laatste nieuws uit de parochie: de opbrengsten van de collectes en activiteiten uit de agenda.
Opbrengsten

De opbrengst van de collecte bracht in de kerk, via Givt en via overschrijving € 998,55 op. De collecte van Caritas voor de Wensambulance bracht € 188,90 op. We ontvingen diverse giften, in totaal € 240,-. Hartelijk dank voor ieders bijdrage!

Uit de agenda

Zondag 18 juli gezinsvieringen “Samen vieren we vakantie” om 9.30 uur in de St.-Gertrudiskerk en 11.00 uur in de OLV van Lourdeskerk. Kinderen mogen hun strandspullen meenemen om de kerk mee te versieren, bijvoorbeeld een schepje en emmertje zoals op de foto. Na afloop van beide vieringen is er koffie, thee en limonade buiten bij de kerk. Een kans om elkaar gezellig te ontmoeten!
Aanmelden voor de viering van de OLV van Lourdeskerk kan via 234867 of via WhatsApp bij pastor Fredi Hagedoorn: 06-27420542.

Vrijdag 23 juli slotbijeenkomst jongerengroep The Next Step met een barbecue in de tuin van het Parochiecentrum.

Na de zomervakantie openen we het werkjaar met de Lievevrouwefair op zaterdag 11 én zondag 12 september in de tuin van het Parochiecentrum. Noteer de data alvast in je agenda. Meer informatie volgt!

Overleden

Er zijn geen nieuwe uitvaarten vanuit de Lievevrouweparochie.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.