Terugkomviering dopelingen

door | jan 24, 2024 | Kinderen, Nieuws

De dopelingen uit 2023 kwamen zondag 21 januari met hun ouders en families voor een terugkomviering in de St.-Gertrudiskerk. In de viering werden de kinderen en volwassen dopelingen gezegend. Iedereen bracht een kaars naar Maria. Na afloop kregen zij als aandenken het doopvisje mee naar huis. De terugkomviering vindt jaarlijks plaats, dicht bij het feest van Maria Lichtmis op 2 februari.

Er zijn tijdens de terugkomviering nog meer foto’s gemaakt. Was je bij de viering en wil je de foto van de zegen met jouw gezin erop opvragen? Dat kan via doop@lievevrouweparochie.nl De foto’s zijn gemaakt door Elma Bastianen-Luijks.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.