Uitnodiging KinderWoordDienst 25 februari

door | feb 21, 2024 | Kinderen, Nieuws

De voorjaarsvakantie is weer voorbij. Hebben jullie een leuke vakantie en Vastenavend gehad? De periode die nu is aangebroken is de Veertigdagentijd. We leven toe naar Pasen. Aanstaande zondag is het ook weer Kinderwoorddienst!

In het evangelie gaan we lezen over Jezus die met drie heel speciale leerlingen de berg op ging. Op die berg gebeurde iets heel bijzonders, maar daar mochten de leerlingen nog niets over vertellen. Pas als Jezus opgestaan was uit de dood mochten ze hier over vertellen. De leerlingen snapten er niet veel van, maar deden toch wat Jezus van hen vroeg.

Tijdens de Kinderwoorddienst gaan we het samen hebben over mooie dingen, over onze mooie herinneringen.

We zijn benieuwd naar die van jullie!

Kom je ook meedoen? We verzamelen zondag voor de viering achter in de OLV van Lourdeskerk, Tijd: 11.00 uur.
Tot zondag! Groetjes van de leiding van de KinderWoordDienst.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.