Stadskerk Sint Gertrudis

Vandaag

Zondagviering St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

We komen op zondag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Uitvaart Franciscus Cornelius Hermanus Telkamp

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Vrijdag 19 april om 11.30 uur is de uitvaart van Franciscus Cornelius Hermanus Telkamp, gehuwd met Isabella Johanna Joseé (Ies) Telkamp-Werten. in de Stadskerk Sint Gertrudis, Grote Markt te Bergen op Zoom. Hij overleed zaterdag 13 april en woonde in Bergen op Zoom.

Zondagviering St.-Gertrudiskerk

Uitvaart Antonia Maria Johanna (Tonny) Augustijn-Willigers

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Zaterdag 13 april om 13.30 uur nemen we afscheid van Antonia Maria Johanna (Tonny) Willigers, weduwe van Johannes Adrianus Cornelis Augustijn in de Stadskerk St.-Gertrudis Grote Markt 10 te Bergen op Zoom. Zij overleed vrijdag 5 april op 90-jarige leeftijd en woonde in Moerstraten.

Recurring

Egidiusgebed

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Gebedsviering volgens de spiritualiteit van Sant'Egidio. In deze lekengemeenschap draait het om gebed en vriendschap met de armen.

Recurring

Tentoonstelling Compassie

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

In de St.-Gertrudiskerk is tot Pasen de tentoonstelling Compassie. Op woensdag, zaterdag en zondag van 13.00 tot 16.30 uur te bezoeken.