De seniorenvieringen op weg naar Pasen

door | mrt 3, 2021 | Nieuws, Volwassenen | 0 Reacties

Ook dit jaar gaan we weer op weg naar Pasen. Door het coronavirus zullen de seniorenmiddagen er enigszins anders uitzien. De werkgroep heeft 3 seniorenvieringen als alternatief met als thema: "In de handen van mensen".
De volgende alternatieven:

Dinsdag 23 maart om 14.30 uur. Eucharistieviering in de St.-Gertrudiskerk.
U kunt zich hiervoor alleen telefonisch aanmelden op nr. 233574.

Maandag 22 maart om 14.00 uur. Eucharistieviering in de OLV van Lourdeskerk.
Woensdag 24 maart om 14.00 uur. Eucharistieviering in de OLV van Lourdeskerk.
U kunt zich hiervoor alleen telefonisch aanmelden op nr. 234867.

De vieringen staan geheel in het teken van Pasen.

Reservering

Het is mogelijk voor U al een alternatief voor de vieringen met Pasen, omdat we ook daar slechts met 30 mensen per viering bij elkaar mogen komen. Tijdens de vieringen verzoeken we mondkapjes te dragen.
Het stukje gezelligheid na de vieringen is dit jaar helaas niet mogelijk omdat we slechts met 30 mensen bij elkaar mogen komen en op anderhalve meter afstand.

Welkom

Wij hopen u op een van deze drie vieringen te mogen begroeten.
De Werkgroep