Bloemenactie voor medewerkers Saver

door | apr 14, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Op woensdagmorgen 21 april hopen we een kleine 40 medewerkers van Saver met een boeket tulpen te verblijden als dank voor hun trouwe inzet in deze moeilijke tijden.

De medewerkers van Saver staan altijd voor ons klaar en dragen mede zorg voor een schone stad en schone wijken. Ook dragen ze zorg voor het ophalen van allerlei materialen die met Covid-19 te maken hebben.
Als Lievevrouweparochie hebben we veel respect voor deze harde werkers.

Tulpen

Op woensdagmorgen zullen ze met hun wagens langs het parochiecentrum aan de Stulemeijerlaan rijden en mogen we hen dankzij uw gulle gift met een bosje tulpen ( de bloem van onze stad) dank je wel zeggen.
We doen het met elkaar en voor elkaar.
In de volgende nieuwsbrief leest u het verslag van deze speciale morgen in april.

Uw pastoor Paul Verbeek

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.