Kort parochienieuws week 19

door | mei 12, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Lees hier de opbrengsten, de naam van de overledene en verschillende activiteiten en vieringen uit de agenda.
Opbrengsten

De weekcollecte voor parochie, vicariaat en bisdom bracht € 353,40 op. De Caritascollecte leverde € 238,07 op. Hartelijk dank voor je bijdrage!

Overleden

Vrijdag 15 mei nemen we in Rouwcentrum Zuidema afscheid van Herman Soeters, weduwnaar van Corrie Roosen. Hij overleed 9 mei op 98-jarige leeftijd en woonde aan de Holleweg.

Uit de agenda

Kijk op vrijdag 14 mei om 10.00 uur op ZuidWest TV naar een nieuwe uitzending van ReliVisie, vanuit verzorgingshuis Moermont. Diaken Jan Foesenek blikt vooruit op het evangelie van de zondag. Geestelijk verzorger Helène Kouwenhoven vertelt over haar werk bij tanteLouise. Lilianne Visch komt aan het woord over de toetreding van vrouwen tot het Schuttersgilde St. Sebastian en Borgvliet.

Op woensdagen in mei is het Rozenkransgebed, om 19.00 uur in de OLV van Lourdeskerk.

Dit jaar bestaat de Pinksterketen uit één viering als ‘Keten van Woord en licht’. De viering vindt plaats op vrijdag 21 mei om 19.00 uur in de Ontmoetingskerk met de voorgangers ds Ellen van Sluijs en diaken Anton Janssen. Het Samenzangkoor olv Lucie van Wezel verzorgt de muzikale ondersteuning. Aanmelden (verplicht) tel. 0164 244563 (Ontmoetingskerk).

Vrijdagavond 21 mei is er een bijeenkomst van tienergroep On the Move in de tuin van het Parochiecentrum.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.