Steun de voedselbank Goed Ontmoet

door | sep 17, 2020 | Nieuws | 0 Reacties

Sinds het begin van de coronatijd steunen we vanuit de parochie de voedselbank in Bergen op Zoom. Je kunt meedoen door voedsel in te leveren bij de OLV van Lourdeskerk.
Veel voedsel wordt onnodig vernietigd

Voedselbanken kopen geen eten maar zamelen voedsel. Veelal voedsel dat anders vernietigd zou worden. Met het voedsel dat gedoneerd wordt helpen de voedselbanken momenteel zo’n 5% van huishoudens die in armoede leven.
Al het voedsel dat de Voedselbank uitdeelt, wordt geschonken. Ook particulieren kunnen (houdbare) levensmiddelen en producten voor huishoudelijke en persoonlijke hygiëne schenken. Voor alles geldt: mits de verpakking onaangebroken is en de THT /TGT datum correct is en de producten 100% kwalitatief goed zijn.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.