Peuterkleuterviering via livestream

door | jan 22, 2021 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

De peuterkleuterviering (“Geef mij je hand”) van zondag 24 januari heeft een korte viering via livestream op deze zondag. De viering begint op het gebruikelijk tijdstip van 9.30 uur en wordt gestreamd vanuit de parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes.
Doe mee

Als je echt mee wilt doen kun je thuis alvast een kaarsje klaarzetten om aan te steken bij het begin van de viering. Het thema is “Een nieuw begin”. In deze viering kunnen we luisteren naar het verhaal van “Jona en de walvis”. Dat heeft alles te maken met het thema. Nieuwsgiering geworden, kijk de viering terug via Kerkdienstgemist.nl.

Kleurplaten

Hier kun je zes kleurplaten downloaden, die rechtstreeks verband houden met het verhaal van Jona.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.