Voorbereiding Eerste Heilige Communie 2024 start

door | jan 9, 2024 | Kinderen, Nieuws

Op zondag 14 januari a.s. start de voorbereiding voor de EHC in 2024. Als je ook mee wilt doen, dan kun je je nog aanmelden.

In mei en juni 2024 ontvangen de kinderen voor de eerste keer de communie. Dat is een groot feest. En een feest wordt nog mooier als je je goed voorbereid op het feest. En samen voorbereiden is nog veel leuker! We gaan op een zes-tal zondagochtenden aan de slag. We leren dan over Jezus en hoe je vrienden met Hem kunt worden. En we zingen samen, en knutselen en tekenen.

Meedoen en aanmelden

Wil je ook je communie doen? En heb je je nog niet aangemeld? Er is nog plek! Vraag je ouders of verzorgers of ze een berichtje sturen naar Anton Janssen, het liefst via WhatsApp op 06-10578430 (e-mail mag ook: antonjanssen@lievevrouweparochie.nl, maar vermeld ook je telefoonnummer, want onze e-mail komt helaas niet altijd aan).

Hier zie je een aantal tekeningen die communicanten gemaakt hebben.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.