Jazzviering terugkijken

door | mei 31, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Zondag 30 mei zond ZuidWest TV de Jazzviering uit vanuit de Ontmoetingskerk. Kijk de viering hier terug.
Maak het licht!

De viering heeft als thema ‘Maak het licht!”In de Jazzviering gaan dominee Willem Lolkema en pastor Fredi Hagedoorn voor. Er is muziek van But for now en het Samengesteld straatorkest. Dansers van House of Marqueez dansen op één van de nummers.

Kijk de viering terug op: www.zuidwestupdate.nl/tv/evenementen-speciale-uitzendingen/?v=556244047

Vacaturebank lente 2024

De lente is officieel begonnen. Het wordt buiten steeds warmer en het blijft langer licht. De vogeltjes zijn aan het broeden en jonge dieren zetten hun eerste stapjes in de natuur. Ook wij kunnen nieuwe stapjes zetten in de parochie. Dat kan door mee te denken, mee te helpen of mee te werken aan wat er geregeld moet worden bij alles wat in onze parochie gebeurt: en dat is heel veel!