Beperkte parkeergelegenheid bij St.-Gertrudiskerk tijdens restauratie Peperbus

door | sep 1, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

De Peperbus wordt de komende maanden gerestaureerd. De aannemer plaatste twee portacabins op de parkeerplaats aan de ingang bij de Kerkstraat. Daarom is er gedurende de restauratie beperkte parkeergelegenheid.

Er is nu plaats voor 3 auto’s. En daarbij is er ook minder ruimte om te manoeuvreren. Houdt daar rekening mee als je met de auto naar de kerk komt.

Fiets

Ook de plaats waar de fietsenrekken stonden is niet meer bereikbaar. Daarom zijn de fietsenrekken verplaatst naar de plek waar de buitenkerststal stond.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.