Kort parochienieuws week 3

door | jan 21, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

In dit bericht lees je de opbrengsten van afgelopen week en de belangrijkste activiteiten uit de agenda. Ook noemen we de naam van de overledene.
Opbrengsten

De weekcollecte bracht € 182,75 op. De laatste Kerstcollecte bracht € 37,72 op. Bedankt voor je bijdrage!

Overleden

Dinsdag 26 januari nemen we in de Gertrudiskerk afscheid van Antonetta de Groot, weduwe van Jacobus de Jong. Zij overleed dinsdag 19 januari op 80-jarige leeftijd en woonde in de Saturnuslaan.

Uit de agenda

Peuterkleuterviering via livestream: de peuterkleuterviering is op zondagochtend 24 januari via livestream te bekijken om 9.30 uur. De werkgroep heeft gekozen voor een online variant vanwege de huidige coronamaatregelen. Kijk op www.lievevrouweparochie.nl/livestream en vier mee vanuit huis.

Landelijke tienerdag: Zondagmiddag 24 januari doet On the Move mee aan de Landelijke online tienerdag, georganiseerd door bisdom Haarlem-Amsterdam. Samen met andere tienergroepen strijden zij om de titel “Creatiefste Tienergroep”.

Kanselberichten weekend 28 en 29 april 2024

In bovengenoemd weekend is er een kanselbericht in onze eigen parochie voorgelezen in de vieringen en ook een kanselbericht in Parochie De Bron. Beide kanselberichten van het Bisdom Breda zijn van invloed op de Lievevrouweparochie.