De Koninklijke Karavaan

door | dec 27, 2023 | Alle leeftijden, Nieuws

Deze week is het modetheater De Koninklijke Karavaan te zien in de St.-Gertrudiskerk. In de uitzending van ReliVisie aanstaande vrijdag vertelt kunstenaar Ward Warmoeskerken hierover. Kijk het interview nu alvast. Kaartjes zijn te koop via de website van Ward.

Ward Warmoeskerken maakt een indrukwekkend modetheater. Hij liet zich inspireren door 800 jaar Kerststal. In de voorstelling komen de Wijzen naar de Kerststal. Onderweg gebeurt er natuurlijk van alles: mensen die wel mee willen gaan kijken naar Jezus. En ook iemand die het daar te druk voor heeft.

Voor ReliVisie interviewde pastor Fredi Hagedoorn Ward. Dit item zal ook vrijdag te zien zijn in ReliVisie op ZuidWest TV.

Voorstellingen
  • 28-29-30 december 2023 | 20 uur | Sint Gertrudiskerk in Bergen op Zoom
  • 30 december 2023| 15 uur | kindervoorstelling in Bergen op Zoom

Kaartjes zijn te koop in het atelier van Ward, Lievevrouwestraat 34, 4611 JL Bergen op Zoom en via wardwarmoeskerken.nl/product-categorie/toegangskaarten/

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.