Lintjesregen 2024

door | mei 1, 2024 | Nieuws

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.
Astrid Halfhide (61, Bergen op Zoom) Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Astrid draagt de Lievevrouweparochie een warm hart toe. Sinds 2000 zit Astrid Halfhide er in het bestuur. Nog veel langer (1997) zingt ze bij het koor Onze Lieve Vrouw van Lourdes waar ze ook secretaris is. Die functie bekleedt ze ook bij de Stichting Varen doen we Samen.

Foto: Dick Vermaas

Frits Leenders (65, Bergen op Zoom) Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Als hoofdpiet en Sinterklaas maakte hij veel kinderen blij en nog steeds is Frits Leenders actief bij de Stichting St. Nicolaas. Sinds 1980 neemt hij deel aan de Maria Ommegang. Ook is hij lid van De Bergse Stadsreuzen en zit hij in de commissie optocht van de Stichting Vastenavend. Als speler, spreker en organisator is hij betrokken bij meerdere verenigingen en stichtingen.

Foto: Dick Vermaas

Vacaturebank lente 2024

De lente is officieel begonnen. Het wordt buiten steeds warmer en het blijft langer licht. De vogeltjes zijn aan het broeden en jonge dieren zetten hun eerste stapjes in de natuur. Ook wij kunnen nieuwe stapjes zetten in de parochie. Dat kan door mee te denken, mee te helpen of mee te werken aan wat er geregeld moet worden bij alles wat in onze parochie gebeurt: en dat is heel veel!