Fotoverslag Vredeslicht en Advent

door | dec 20, 2023 | Alle leeftijden, Nieuws

De afgelopen week waren tal van activiteiten in de parochie rond het Vredeslicht van Bethlehem en de Advent. Voor senioren waren er al de eerste Kerstvieringen. Een fotoverslag.

Toine Asselbergs maakte de grote foto bij Lessons & Carols. HMR, After-8 en het CKB Kinderkoor zongen de sterren van de hemel. Alle kaarsjes werden die avond ontstoken met het Vredeslicht. Dominee Ellen van Sluijs, dominee Wim Lolkema en diaken Alison Jolley ontvingen aan het einde van de viering ieder een kaars met het Vredeslicht van Bethlehem.

Tienerleider Daan Kagchelland maakte in de Lourdesgrot een foto van de tieners en vormelingen uit Bergen op Zoom die na het Kerstdiner het Vredeslicht deelden met tieners uit Roosendaal.

Koert Bastianen maakte in diezelfde grot een foto van de zegening van Kerstkribjes op zaterdagavond.

In de St.-Gertrudiskerk was dinsdagmiddag de seniorenviering (zie boven foto nummer 3) met gezellige ontmoeting nadien, zie hieronder. In Stuijvenburgh vierden dominee Ellen van Sluijs en pastor Fredi Hagedoorn Kerstmis met de bewoners en hun families, rond het Vredeslicht van Bethlehem. Elma Bastianen-Luijks maakte deze foto’s.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.