Oproep: (jonge) acteurs gezocht voor Kerstspel!

door | nov 29, 2023 | Alle leeftijden, Jongeren, Kinderen, Nieuws

Dit jaar zijn er op kerstavond 24 december twee Familievieringen. Graag willen we in deze vieringen een kerstspel opvoeren, en daarvoor hebben we (jonge) acteurs nodig!

Vind je het leuk om een rol te spelen met tekst, of beeld je liever een rol uit? Het kan allebei!

Wel is het belangrijk dat je op de volgende momenten beschikbaar bent:

• Tijdens één van de gezinsvieringen op Kerstavond
    17.00 uur OLV van Lourdeskerk, Prins Bernhardlaan 66 (verzamelen om 16.00 uur)
    19.00 uur St.-Gertrudiskerk, ingang Kerkstraat (verzamelen om 18.00 uur)
  • Tijdens het repetitiemoment op zondag 17 december om 10.00 uur in de Lourdeskerk (repetitie voor de beide vieringen)

We willen je vragen om voor vrijdag 8 december aan te melden voor deelname aan het kerstspel. Voor kleding wordt gezorgd.
Voor vragen en aanmelden kun je terecht bij pastor Fredi (06-27420542) of diaken Anton (06-10578430).

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.