Paasspel en peuter/kleuterkerk voor families met kinderen

door | mrt 26, 2024 | Kinderen, Nieuws

Op paaszaterdag 30 maart is er een Paasspel voor families met kinderen. Jong én oud zijn welkom om mee te lopen door het Paasverhaal. Op Tweede Paasdag is er een peuter/kleuterviering met het Paasverhaal voor onze allerjongste parochianen. Aan het slot van die viering gaan we paaseieren zoeken. Kom ook en vier samen met je familie Pasen!
Paasspel
Zaterdagmiddag 30 maart is er om 15.00 uur een Paasspel voor families met kinderen. In de St.-Gertrudiskerk lopen we mee met de vrienden van Jezus. Ze gidsen ons langs de laatste dagen uit het leven van Jezus: Witte Donderdag, Goede Vrijdag, Paasmorgen. Tussendoor zijn er opdrachten en is er muziek. Aan het einde vieren we samen Pasen. De foto is van het Paasspel uit 2023.

Paaszaterdag 30 maart, van 15.00 uur tot 16.00 uur in de St.-Gertrudiskerk, ingang Kerkstraat. Voor families met kinderen. Ouders én grootouders zijn van harte welkom.

Peuter/kleuterviering Pasen

De peuter/kleuterviering is bij de paastuin in de St.-Gertrudiskerkm (zie kleine foto). Daar vertelt pastor Fredi Hagedoorn het paasverhaal. Natuurlijk mag je ook een kaarsje aansteken en zingen we samen de liedjes van “Geef mij je hand”. Na de viering mag je paaseieren zoeken in de kerk.
Tweede Paasdag 1 april, 9.30 uur in de St.-Gertrudiskerk, ingang Kerkstraat. Voor kinderen van 0 t/m 7 jaar en hun families.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.