Vieringen en activiteiten in de Goede Week en met Pasen

door | mrt 13, 2024 | Alle leeftijden, Kinderen, Nieuws

De Goede Week is de bijzondere week voor Pasen. In de Kerk vieren we de laatste dagen van Jezus: Zijn leven, sterven en verrijzen. We nodigen jou en in het bijzonder alle families met kinderen, van harte uit om met ons mee te vieren. Download hier de folder met een overzicht van alle vieringen en activiteiten, of neem hem mee uit de kerken of Parochiecentrum.
Compassie

De vieringen en activiteiten staan dit jaar in het teken van het thema Compassie. Dit thema komt bijvoorbeeld terug in de Boeteviering en staat centraal in de nieuwe Paasfilm. Daarnaast nodigt de folder uit voor de Nocturne, de bijzondere viering van HMR op Witte Donderdag.

Voor kinderen

Voor kinderen is er een speciale viering in het weekend van Palmzondag, een Paasspel op zaterdagmiddag 30 maart en een Peuterkleuterviering op Tweede Paasdag 1 april. In de folder lees je er alles over.

Download de folder

Download de folder hier: www.lievevrouweparochie.nl/wp-content/uploads/2024/03/Vieringen-en-activiteiten-Pasen-2024-folder.pdf Of neem hem mee uit de kerken of uit het Parochiecentrum.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.