Vormelingen en tieners samen stil

door | nov 7, 2023 | Jongeren, Nieuws

Vorige week waren de vormelingen te gast bij tienergroep On the Move. De vormelingen zijn vanaf nu welkom om ook lid te worden van de tienergroep. Het onderwerp van de avond was "Stilte". Vormeling Anna vertelt.

“Vorige week vrijdag vond ik best wel leuk. Ik vond het wel spannend want ik wist niet of ik het wel leuk zou vinden bij de tienergroep.
We hebben heel veel leuke dingen gedaan zoals slagroom slurpen met een rietje. Bij het eerste spel moeten we elkaars handen pakken en uit de knoop zien te komen. Ik vond het ook leuk om te tekenen. Ik moest blind een appel tekenen en mijn groep moest het raden. We hebben veel gedaan met het onderwerp stilte, dat is voor mij fijn om over te praten.”

Presentatieviering

Zondag 12 november stellen alle vormelingen zich voor in de mis van 11.00 uur in de OLV van Lourdeskerk. Het thema van de viering is “Geroepen om naaste te zijn”. Het Kerkkoor OLV van Lourdes verzorgt de muziek, pastoor Paul Verbeek en pastor Fredi Hagedoorn zijn de voorgangers.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.