Kort parochienieuws week 18

door | mei 5, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Lees hier de opbrengsten en het korte nieuws van week 18.
Opbrengsten

De weekcollecte voor parochie, vicariaat en bisdom bracht € 212,85 op. Bedankt voor je bijdrage!

Uit de agenda

Vrijdag 7 mei is de deadline voor het aanleveren van kopij voor inZOOMen. Het blad wordt verspreid vanaf 31 mei. Houd rekening met ongeveer 250 woorden voor je artikel, en een minimale grootte van 2MB voor een foto. Kopij kan gemaild worden naar inzoomen@lievevrouweparochie.nl

Tienergroep On the Move heeft op vrijdag 7 mei een bijeenkomst van 19.15 tot 20.30 uur in de tuin van het parochiecentrum.

Vieringen Eerste Heilige Communie
Op zaterdag 8 mei 14.00 uur en zondag 9 mei 11.00 en 14.00 uur zijn er eerste Hl. communievieringen in de OLV van Lourdeskerk. Door de corona maatregelen is er zeer beperkte vrije toegang.

Pinksterketen
Dit jaar bestaat de Pinksterketen uit één viering als ‘Keten van Woord en licht’. De viering vindt plaats op vrijdag 21 mei om 19.00 uur in de Ontmoetingskerk met de voorgangers ds Ellen van Sluijs en diaken Anton Janssen. Het Samenzangkoor  olv Lucie van Wezel verzorgt de muzikale ondersteuning. Aanmelden (verplicht) tel. 0164 244563 (Ontmoetingskerk).

Op woensdagen in mei is het Rozenkransgebed, om 19.00 uur in de OLV van Lourdeskerk.

Op woensdag 12 en donderdag 13 mei vieren we Hemelvaart. Op woensdag is er om 17.00 uur een viering in de OLV van Lourdeskerk, op donderdag om 9.30 uur in de St.-Gertrudiskerk en om 11.00 uur in de OLV van Lourdeskerk. Telefonisch reserveren op de gebruikelijke manier.

Overleden

Er zijn geen nieuwe uitvaarten vanuit de Lievevrouweparochie.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.