Dankwoord Jubileum diaken Jan Foesenek

door | okt 20, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Op 10 oktober vierden we het 12.5 jarig ambtsjubileum van diaken Jan Foesenek in de OLV van Lourdeskerk. Een dankwoord van diaken Jan en zijn vrouw Ria, en de eerste foto's van Toine Asselbergs.

Op zondagmiddag 10 oktober jl. hebben wij (Ria en ik) samen met vele parochianen, familieleden en vrienden mijn 12 ½ jarig diakenjubileum mogen gedenken. Een viering die door corona-maatregelen uitgesteld is van zondag 11 april 2021 naar zondag 10 oktober 2021. Het is een geweldig feestelijke dag voor ons geweest, waar we nu nog van nagenieten en waarvan wij de warme hartelijkheid niet snel zullen vergeten.

Het pastoraal team, het parochiebestuur en vele medewerkers/vrijwilligers van de Lievevrouweparochie hebben voor of achter de schermen hun steentje bijgedragen aan het welslagen van deze dag. Mede door jullie inzet en voorbereiding is het een schitterende viering geworden met aansluitend een geweldig mooie receptie; over beiden hebben wij van velen grote complimenten mogen ontvangen.

De gastvrije ontvangst, de schitterende bloemversiering, het mooie liturgieboekje, de prachtige koorzang en de mooie woorden hebben gezorgd voor een zeer stemmige indrukwekkende viering in de parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes op deze zonnige zondagmiddag.

Ook de receptie in “Het Patronaat” overtrof onze verwachtingen in aantallen mensen, die ons kwamen feliciteren, maar ook qua bijzondere ambiance met een zeer gastvrije en zorgzame ploeg van aanwezige horecamedewerkers. Vele felicitaties hebben wij mogen ontvangen met mooie cadeaus (veel te gek eigenlijk!). Ook de mooie bloemen, de vele kaarten, telefoontjes, e-mails, appjes en de toegezonden foto’s hebben ons aangenaam verrast.

Maar het allermooiste geschenk is wel jullie aanwezigheid geweest op deze dag in het samen mogen vieren in de kerk en in het elkaar mogen ontmoeten in “Het Patronaat”.

Nogmaals: Dank aan iedereen, die erbij is geweest; die ons op een andere wijze heeft gefeliciteerd; die heeft meegewerkt aan het welslagen van deze prachtige dag!

Wij zijn er jullie heel erg dankbaar voor!

Diaken Jan Foesenek en Ria Foesenek-Van Bavel

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.