Lievevrouweparochie in de krant

door | dec 9, 2020 | Nieuws | 0 Reacties

Jan van Wijk en Fredi Hagedoorn werden geïnterviewd over kerstvieringen en livestreaming. Fredi Hagedoorn vertelde ook over de kerstfilm voor kinderen.

De afgelopen week publiceerde BN/DeStem twee artikelen met nieuws uit onze parochie. Jan van Wijk en Fredi Hagedoorn werden geïnterviewd over kerstvieringen en livestreaming. Fredi Hagedoorn vertelde ook over de kerstfilm voor kinderen, die 19 december online in première gaat op www.lievevrouweparochie.nl en op Eerste Kerstdag op ZuidWestTV te zien zal zijn. Lees het artikel over kerst en livestream hier terug op facebook.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.