Eucharistieviering gedachtenis Onze Lieve Vrouw van Lourdes

door | feb 3, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Gedachtenis Onze Lieve Vrouw van Lourdes

Op donderdag 11 februari om 19.00 uur in de Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes vieren we de H. Eucharistie in verband met de gedachtenis van deze dag “Onze Lieve Vrouw van Lourdes”. In deze viering zal het pastoraal team van de parochie voorgaan. Een delegatie van het Kerkkoor Onze lieve Vrouw van Lourdes zal de liturgie ondersteunen.

Werelddag van de zieken

Op deze dag is het tevens de “Werelddag van de zieken”. Deze dag is in 1992 ingesteld door paus Johannes Paulus II om jaarlijks te vieren.

Reservering

Als u deze viering wilt bijwonen, dient u te reserveren op telefoonnummer 0164 – 234867 en dat kan op werkdagen tussen 09.30 en 11.30 uur.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.