Beeld van de Goede Herder te koop

door | mrt 13, 2024 | Nieuws

In de Lievevrouweparochie is een nieuw beeldje te koop. Het is een beeldje van de Goede Herder, die een schaapje in zijn handen draagt.

In het Johannesevangelie noemt Jezus zichzelf de ‘Goede Herder’. Dit evangelie wordt vaak gelezen bij de doop. En dit kerkjaar (jaar B) horen we het op de 4e zondag van Pasen (21 april).

Je kunt intekenen voor het beeldje in het Parochiecentrum en in de OLV van Lourdeskerk. Het beeldje is 20 cm hoog en kost € 17,50.

Vacaturebank lente 2024

De lente is officieel begonnen. Het wordt buiten steeds warmer en het blijft langer licht. De vogeltjes zijn aan het broeden en jonge dieren zetten hun eerste stapjes in de natuur. Ook wij kunnen nieuwe stapjes zetten in de parochie. Dat kan door mee te denken, mee te helpen of mee te werken aan wat er geregeld moet worden bij alles wat in onze parochie gebeurt: en dat is heel veel!