Seniorenmiddagen “Herders, Hij is geboren!”

door | nov 13, 2023 | Nieuws, Senioren

Alle senioren zijn welkom voor een gezamenlijke kerstviering op dinsdag 19 december in de St.-Gertrudiskerk. Meld u zich vanwege de voorbereidingen aan voor 10 december.

Ook dit jaar gaan we weer op weg naar Kerstmis. De werkgroep vindt dat de ruimte in de kerk van Onze Lieve Vrouw van Lourdes voor een gezellig samenzijn na de viering hiervoor niet geschikt is. Er is daarom besloten slechts een viering te doen. Deze viering is in de St. Gertrudiskerk met aansluitend een gezellig samenzijn onder het genot van een kopje koffie of thee en iets lekkers op Dinsdag 19 december om 14.30 uur. Eucharistieviering in de St. Gertrudiskerk. Ingang Kerkstraat.
De viering zal geheel in het teken staan van Kerstmis.

Aanmelden

Velen van u die al eerder een Seniorenviering bezochten, hebben een uitnodiging thuis ontvangen. U kunt de antwoordstrook invullen en inleveren op de genoemde adressen.
Heeft u geen brief gehad, maar wilt u toch aanwezig zijn? Meld u dan met naam, adres, telefoonnummer en het aantal personen aan op het Parochiecentrum of in de OLV van Lourdeskerk.
Werkgroep Seniorenvieringen

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.