Regisseur/cameraman gezocht voor livestream

door | dec 16, 2020 | Nieuws | 0 Reacties

Regisseur/cameraman gezocht voor livestream

Kom jij ons streamteam versterken? We zoeken enthousiaste mensen die helpen onze vieringen te livestreamen. Daarvoor hebben we nog een regisseur/cameraman nodig. Met behulp van de speciale app stuur je dan de camera aan. Ben je handig met een tablet, en ben je op zaterdagavond of zondagochtend beschikbaar? Neem dan contact op met diaken Anton Janssen via antonjanssen@lievevrouweparochie.nl

Streamcamera geïnstalleerd

Onlangs installeerde de firma Schaapsound een complete streamset in de OLV van Lourdeskerk. Hiermee kunnen we de vieringen uitzenden op internet. We zijn nog in een testfase, binnenkort laten we weten hoe je de vieringen vanuit de kerk kunt bekijken via een app of op internet. Je kunt ons al vinden via kerkdienstgemist.nl (zoek dan op Lourdeskerk Bergen op Zoom).

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.