Acteurs gezocht voor Paasfilm

door | mrt 4, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Op Paaszaterdag brengt de Lievevrouweparochie een Paasfilm uit voor kinderen. We zoeken nog enkele acteurs die mee willen spelen in de film.
Talent gezocht

Voor verschillende rollen zoeken we nog acteurs. Het liefst mensen die al ervaring hebben met acteren. Ook de acteurs van eerdere projecten worden benaderd. We zoeken enkele mannen en een vrouw én een ouder met een kind in de basisschoolleeftijd. Bijvoorbeeld een kind wat nu in groep zes, zeven of acht zit en het leuk vindt om mee te spelen in de film, samen met papa of mama.

De opnames vinden plaats op vrijdag 19 maart. Ken je iemand of wil je zelf meespelen? Neem contact op met pastor Fredi Hagedoorn: fredihagedoorn@lievevrouweparochie.nl of 06-27420542.

In de handen van mensen

De paasfilm heeft als thema ‘In de handen van mensen’. De film is bedoeld voor kinderen en is een alternatief voor de Paasactiviteit, die anders in de kerk plaatsvond. Na het succes van de films met Pinksteren en Kerstmis voor kinderen, gaat het pastoraal team deze nieuwe uitdaging graag aan.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.