Uitnodiging 30-jarig priesterjubileum pastoor Paul Verbeek

door | apr 17, 2024 | Nieuws

Op dinsdag 23 april is het dertig jaar geleden dat pastoor Paul Verbeek priester werd gewijd. Op de dag van zijn jubileum is de reliek van Bernadette in onze parochie! Het parochiebestuur en pastoraal team nodigen je uit voor een speciale eucharistieviering, de lichtprocessie en het felicitatiemoment.

Geachte parochianen en vrienden,
Met grote vreugde nodigen wij je uit om een zeer speciale gebeurtenis in de Onze Lieve Vrouw van Lourdeskerk bij te wonen. Het reliekschrijn van de Heilige Bernadette Soubirous is op tournee in Nederland en we zullen haar op dinsdag 23 april 2024, een dag met dubbele betekenis, verwelkomen in onze parochie.
Deze dag markeert tevens het 30-jarige priesterjubileum van onze pastoor Paul Verbeek.

• Eucharistieviering: 19:00 uur met pastoor Paul Verbeek als hoofdcelebrant
  • Lichtprocessie: Direct na de viering is er een lichtprocessie rond de kerk
  • Ontmoeting: na de processie nodigen wij je uit voor een ontmoetingsmoment in het Patronaat, Lourdesplein 1, onder het genot van koffie, thee en traktaties. Dit is tevens een uitgelezen kans om pastoor Paul persoonlijk te feliciteren met zijn jubileum.
Bijzondere gift

Als blijk van waardering voor pastoor Pauls jarenlange inzet en ter herinnering aan deze heugelijke dag, is er gelegenheid om bij te dragen aan een nieuwe mantel voor het Mariabeeld uit Merksem. Je vrijwillige bijdrage wordt warm aanbevolen als geste van dankbaarheid en verbondenheid. Je kunt doneren voor dit jubileumcadeau op IBAN NL35 RABO 0106 1043 30 t.n.v. RK Lievevrouweparochie o.v.v. 30-jaar Priester Paul Verbeek, of gebruik de QR-code.

Gelukwensen

Vanaf 20 april staat er in beide kerken ook een bus waarin je een persoonlijke gelukwens aan onze pastoor kunt doen. Wensen per post kun je sturen naar Burg. Stulemeijerlaan 8, 4611 EE Bergen op Zoom.
Wij kijken ernaar uit om deze gedenkwaardige dag samen met jou te vieren.
Parochiebestuur en pastoraal team.

• De reliek van Bernadette is van 23 april 11.00 uur t/m 24 april 9.00 uur in de kerk. Kijk hier voor het hele programma.

Afbeelding: Maria verschijnt aan Bernadette. Ontwerp Paul Versijp

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.